jbvhnk.ob

Vatt i Västervik idag, hur kallt som helst! Läkaren sa, eller det var 5 st som stod och tittade på min äckliga tumme och sa " det här har vi aldrig sett förut". Tack så mycket, jag är så positiv nu! Jag vill bli av med den :( Dom tog lite test och nu ska vi se om salvan hjälper.

Medans jag fick vänta i 1 ½ timmar gick jag till bokhandeln och läste lite, hittade en bok som jag ska betsälla så fort jag har läst ut Lovers and Gamblers. 
Den heter Elisabeth Gripe:
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=918578530X

Just nu försöker jag värma mig genom att tända en massa ljus uppe på mitt rum <3
tror jag somnar när som helst, men det ska jag inte..ska förösker va positiv resten av kvällen och lyssnar på bra musik. Blev helt kär i Stereophonics.


Som ni ser är jag riktig svarthårig igen!!! :D

Kommentarer
Postat av: Joel

Vad jobbigt att dem inte visste vad det var :S

2009-10-12 @ 20:54:31
Postat av: Anonym

Jaaa xD, "aldrig sett förut".

2009-10-12 @ 21:44:18
URL: http://theinfinitestruggle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0