10:52

Nu har inte jag skrivir på ett tag.
Snöstorm hemma hos fy fan! Skulle åkt till Fia ikväll men det blir nog inget. Insnöat och varnigsklass 2!
Hade verkligen velat träfaf Fia, Sara och Sanna innan lovet.

Hoppas det går bra för Oskar idag, han ska nämligen åka hem till Jämtland idag. På radion hörde jag att alla tåg kommer ersättas med tåg. Samma sak för Robin imorgon.
Joel, Sebbe och Emelie ska åka till Göteborg idag ..fan jag ärså orolig!

Jag ska åka till Örebro nästa helg, hoppas dte har slutat snöa tills dess..haha.

Snösnösnö, hellre hade jag velat skriva så här:
Gud va varmt det är, Oskar och Robin ska ju åka till Spanien imon, ännu varmare där hoppas de har med sig mycket vatten när dom ska ut och titta på snygga tjejer där. Emelie, Sebbe och Joel ska åka till Bulgarien, gud jag är så orolig det är så varmt där! Jag ska åka till Tahiland nästa helg får hoppas det det är lite svalare där.

Det hade ju vart en dröm om man kunde skriva så istället.

Aja vi överlever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0