21:14

Det där med filmen tar vi lite senare. Det är något fel jag vet inte vad!

Aja alla hjärtans dag idag. Vad ska man säga?
Just den här natten drömde jag om honom. Jag skojar inte. Drömmer oftast inte om någon jag vill drömma om.
Och nej, jag pratar inte om sex nu. Utan om..jag vet inte, det kändes så underbart. Helt underbart!
Vi höll om varandra och pussades och pratade ..jätte länge!!
Jag vill bara somna om och drömma igen. Kommer aldrig komma över den där mannen, tro mig!
Aja vad ska man göra?
Jag kollade på Beck hela dagen och åt massa mat och myste med familjen..men var mest uppe på mitt rum. Lite deppigt. Så jag orkade inte skriva så mycket idag.

MEN jag har en bra nyhet också!
Nästa helg ska jag beställa biljett till Metaltown.
DET BETYDER ATT JAG SKA SE IN FLAMES IGEN :D:D!!
det är fler bra band som kommer dit. Som dark tranquility, rammstein osv.
Längtar!

Imorgon ska vi träna igen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har du drömt om nu :O?

2010-02-15 @ 01:16:59
Postat av: Joel

Det låter som en bra dröm det där ;P. Låter som du hade en mysig dag du :)

2010-02-15 @ 04:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0