22:40

Oki det här är nog första gången att jag saknar mitt hår (sen jag har klippt av allt).
Josefine taggade en bild på mig på FB! Ungefär 2 år sen, jävligt rolig kväll men titta vad fint hår jag hade! Och brunt! Haha Har ju haft svart ett tag nu.

Visste att den dagen skulle komma, men titta! Fan va snygg jag var :D är tvungen att va ärlig nu!

Är glad nu, gladare än jag var i skolan idag. Filmfestivalen imon tack och lov, snart är det över!
Nu när man tänker tillbaka har vi ändå haft rätt så kul.

Lyssnar på Mr. Big, gillar verkligen musiken, får mig att tänka på ...jag vet inte vad. Men inte sex ..nej det får mig att tänka på kärlek!
På tal om kärlek, alla hjärtans dag på Söndag ;(

Imorgon ska vi göra klart filmen, på eftermiddag har vi branschkunskap då ska man lyssna på alla redovisningar i 3 timmar. Snälla låt mig inte somna igen! För övrigt så är jag duktig och har redovisat förra veckan, 3 i hela klassen gjorde det resten glömde)
Sen ska vi träna och sen blir det filmfetsivalen...och senare fest!

God natt alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0