En Fredag

Gud vilken dag! Igår alltså. Dagen började med att ingen var i skolan, hela min grupp var försenad men efter ett tag kom de. Vi satt 7 TIMMAR med filmen, gick inte på lunch! Fy Fan hade så ont i bröstet! Haha men filmen blev väldigt bra tycker jag. Tänkte skaffa youtube och ladda upp filmen där så kika in någon gång senare ikväll igen.
Robin, Martin och Alex tack för ett bra sammarbete.

Vid 4 var vi på föreläsnigen, svt, det är ju Tv-produktion jag vill jobba med. Så det var väldigt intressant! Pratade med honom lite om skolan jag hittade i Stockholm, så jag ska mejla honom sen också.
Tycker vi borde ha mer inom Tv-produktion i skolan.

Sen var det dags för filmfestivalen, där hela skolan visade upp sina filmer och 2 långfilmer. Stannade dock bara i 1½ timmar eftersom vi skulle på födelsedagsfest! Lyckad säger jag bara! Vi överraskade Henrik i en stuga som Erika hyrde och han anade ingenting!
Henrik och jag jämförde våra whisky... min var godare men det betyder inte att den var god! Haha! Men ville bli av med den så varför inte drickA upp den.


Baby och jag


I stugan. Mycket trevligt!

Hade verkligen jättekul! Dansade ihjäl oss bland annat, hade stearin i ansiktet och håret! Haha! Det hände allt möjligt! Ooh mina vänner, ni betyder så mycket!!!!
Kl 3 drog vi till Isa och dom en sväng. Träffade nytt och trevligt folk där med. Runt 5 gick Stefan och jag hem..inte Joel. Nej han kom runt 6 när vi redan sov, han väckte oss genom att kasta snöboll på fönstret för att vi skulle öppna. Fast vi aldrig låste xD Haha.

Det blev alldelse för trångt i sängen så jag flyttade till soffan..så Joel och Stoifan fick dela filten och en kudde xD Gulligt var det!

Tack alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0