15:28

sitter i skolan och har naturkunskap. Igår var jag och pojkarna och tränade och simmade vilket jag tänker göra idag med. Dock utan mina kära vänner. Den ena är sjuk och den andre lat. Men jags ka simma idag. Måste ju hålla igång. Vill träna 2-3 gånger i veckan, finns ju faktsikt bara fördelar med det så varför inte? Jag känner mig alltid bra efteråt. Speciellt efter simningen.

Sedan ska jag hem och ta det lugnt. Plugga lite också. Tänkte läsa med, när Joel och jag var på biblioteket igår hittade jag en väldigt intressant bok den heter kärlek liv efter liv. Handlar om en sann historia då 2 personer pratar om sitt förra liv. Svårt att förklara men jag ska berätta mer när jag har börjat läsa.
Måste erkänna att jag inte är klar andra boken. Men jag har inte haft tid..fan vad sorligt!

PS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0