14:49

Hade jättekul med tjejerna igår. Jag vill kalla det för "en nästan perfekt kväll"! God mat, mycket prat, film  och ännu mer prat. Skrämmde upp varandra lite och då. Haha! Men kul som sagt! Lägger upp en bild lite senare på dagen, Nadja tog lite bilder har jag för mig.

Drack lite Whisky också då blev det även mycket prat om saker man inte berättar för alla.
Älskar att ha mina vänner jag kan lita på ♥

Håller på att städa lite nu innan mina föräldrar kommer hem.

För övrigt ska Linnea med till Örebro den 27 :D!! Vi hade så kul sist så det kan ju bara bli bra! Hon bor i Stockholam så vi ses nästan aldrig och vi blev vänner tack vare Janne.
Han bokade The haunted, Raubtier och Torture Division, det kommer bli grymt! Längtar till att få se The haunted! Kanske inte mitt favoritband men de är rätt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0