Back!

God eftermiddag!
Nu är jag tillbaka, har haft en lång paus från bloggandet men nu kände jag att det är dags igen. Det har hänt otroligt mycket och det kommer hända ganska mycket nu framöver!
Jag slutade skriva f.o.m. Februari
Så vad gjorde jag?
Februari: I slutet av februari var jag i Örebro och jobbade, festade, umgicks med trevligt folk och var så klart med honom..(mer om det sen) Jobbade med The haunted och Raubtier då. Otroligt kul!

Mars: Mamma & Pappa fyllde år! I mitten av mars var jag i Örebro hos honom igen. Gick på en jävla massa föreläsningar den månaden haha. Höll i en spelning på Klubben.
April: SPelning i Vetlanda, mycket fest den månaden! Plåtning! Resa till Berlin, Sjuktkul!!!!!
Maj: Jag fyllde 19 år! Metallsvenskan Lätt det bästa av allt!!!!!! Såg raised fist live gaaaaaaah!! Och twisted sister :) Riktigt bra! Dessutom kramades jag med Björn från In flames. Bästa helgen! Och så klart så var jag med honom igen.. Trippelfest hade vi eftersom vi var så många som fyllde år då! :D Var på Siesta med skolan, AS KUL det också!Gjorde intervju med Mustasch och Khoma!
Maj var lätt bästa månaden!!




Ikväll lägger jag upp ett inlägg med an massa bilder från de senaste månaderna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0